Дуже часто в повсякденному житті ми стикаємося з таким поняттям як комунікабельність. Це можуть бути різні оголошення про пошук друзів, партнерів, пропозиції про роботу і так далі. Найчастіше, вживаючи цей термін, люди мають на увазі вміння спілкуватися.

Для багатьох роботодавців вміння ефективно взаємодіяти з оточуючими, а головне, наявність бажання це робити, є визначальним чинником при прийомі на роботу. Багато професій пов’язані саме із спілкуванням, будь то телефонні переговори або безпосередній контакт з клієнтами. Крім того, не можна забувати і про колектив. Для ефективної роботи будь-якої компанії важливо розуміння і доброзичливість серед товаришів по службі.

Комунікабельний людина завжди щиро цікавиться громадським життям і справами кожного окремо взятого члена колективу. Для цього цілком достатньо виконувати декілька простих правил:

  • завжди вітатися з колегами і прощатися;
  • не соромитися і не лінуватися відповідати і задавати питання;
  • уважно вислуховувати співрозмовника ;
  • висловлювати свої ідеї і активно їх обговорювати.
  • Що таке комунікабельність? Це не просто вміння спілкуватися з людьми. Головне, щоб після розмови у людей залишалося позитивне враження про вас. Для того щоб з’ясувати, наскільки ви досягли успіху в цій справі, дайте відповідь на кілька питань:

  • При виникненні конфлікту чи будете ви наполягати на з’ясуванні всіх обставин навіть у тому випадку, якщо через це можуть зіпсуватися відносини з колегами ?
  • Чи є для вас проблемою підготувати доповідь і виступити з ним на нараді або зборах?
  • Якщо ваші колеги висловлюють помилкову точку зору в добре знайомому вам питанні, чи станете ви заперечувати і наполягати на своєму?
  • Нервуєте ви перед діловою зустріччю?
  • Якщо незнайома людина на вулиці запитує вас, як пройти куди-небудь, ви з готовністю допоможете, не дратуючись і не злостячись при цьому ?
  • Потрапивши на вечірку, ви завжди збираєте навколо себе друзів і просто знайомих і захоплюєте їх жартами та цікавими розповідями?
  • Якщо на всі або більшість питань ви відповіли позитивно, то можете вважати, що комунікабельність це ваша риса, і спілкування з вами доставляє оточуючим задоволення. В іншому випадку вам необхідно замислитися над вирішенням проблем. Зі сформованої ситуації є два виходи. Перший – знайти відповідну роботу і продовжувати мовчки соромитися людей, а другий – працювати над собою.

    Розвиток комунікабельності – процес нескладний. Головне – поставити собі мету і поступово наближатися до неї. Наступні правила допоможуть вам добитися бажаного:

  • отримуйте задоволення від спілкування;
  • ніколи не уникайте спілкування;
  • старайтеся заводити розмову на будь-яку тему;
  • розвивайте міміку, інтонації і так далі;
  • дивитеся на світ з оптимізмом.
  • Людина народжується абсолютно безпорадним. Всі навички і знання він набуває протягом життя. Це стосується і такої якості, як комунікабельність. Це навик, який допомагає людям співіснувати, насолоджуватися життям, отримувати нові знання, пізнавати світ.

    Працюючи над собою кожен день, ви навчитеся знаходити підхід до будь-якій людині, формувати дружні або ділові відносини.

    При влаштуванні на роботу кожен потенційний співробітник проходить співбесіду. Дуже важливо при цьому справити сприятливе враження. Намагайтеся бути спокійними і доброзичливими. Розповідь про себе необхідно підготувати заздалегідь. Також позначте цікавлять вас (умови роботи, рівень заробітної плати). Не поспішайте викладати всю інформацію про себе. Зайва балакучість, як правило, не вітається. Слухайте уважно і ні в якому разі не перебивайте співрозмовника.

    Готовність, а головне, уміння спілкуватися завжди працюють на вашу користь.