Флешки не стали просто носіями інформації, а стали невід’ємним атрибутом стилю, в різній формі вони допомагають робити промовшін компанії чи бренду. Технологічність і креативність це разюча комбінація, яка може продати все, що завгодно. Стильні флешки дають стільки варіацій щоб залучити людей, які люблять стиль і дизайн як флешка куля, флешка кредитна картка і багато іншого. Такі носії цілком практичні і вони легкі у використанні.

Звісно, чоловіки люблять все, що пов’язане з машинами, музикою, гаджетами, зброєю і спортом. Флешки можуть втілити все це в одному маленькому невеликому гаджеті, що робить їх чудовими для промовшіна. Дезайнери можу зробити індивідуалізовані подарункові флешки, вони можуть відображати ваше ім’я або ім’я компанії нанесене на тіло флешки. У зв’язку з цим все, що буде нанесено на флешці – буде постійно на виду, а це ваше ім’я, бренд чи компанія. Тому прийнято дарувати персоналізовані флешки на різних промо акціях, конференціях, на свята.

Також в флешку можна вшити файл презентацію, рекламний ролик, демо додаток і інше, що робить її відмінною рекламної майданчиком.

Коли ви вже зібралися купувати флешки для промо-акцій врахуйте декілька моментів які можуть заощадити ваш бюджет і зробити промо-акцію більш успішною:

  • Не купуйте флешки з надмірно великим обсягом місця для зберігання даних, але і не купуйте дешових флешки з дуже маленьким місцем для зберігання даних. Популярний розмір флешок 2-8 Гб і це вважається нормальним для комфортного зберігання і перенесення інформації.
  • Визначтеся з кількістю квітів, які ви хочете нанести на флешку – це впливає і на вартість робіт. Деякі компанії роблять лого використовуючи більше 32 кольорів і відтінків в зображенні свого логотипу, що істотно збільшує вартість нанесення лого на флешку. Оптимальним вважається кількість квітів у логотипі не більше чотирьох.
  • Купуйте подарункові коробки тільки якщо вони дійсно вам потрібні.
  • Зробіть пробні зразки, щоб подивитися як виглядає ваш логотип на окремому вигляді флешки.
  • Наведіть довідки на вашого постачальника, попросіть список робіт і клієнтів, і не полінуйтеся уточнити їхню думку.
  • Це і багато іншого робить стилізовані флешки відмінним засобом для просування, імені, бренду чи компанії.