Приставка «промо» на сьогоднішній день міцно увійшла в повсякденне життя сучасної людини. З усіх боків ми постійно чуємо «промо-акція», «промо-одяг», «промо-сайти», «промо-сувеніри», «промо-ролики», «промо-коди» – продовжувати цей список можна нескінченно. Але для багатьох людей, не пов’язаних з рекламою, ця «приставка» досі викликає легке здивування.

Давайте спробуємо розібратися в значенні цього популярного, але загадкового, слова. Слово «промо» – це не що інше, як скорочення від англійського promotion (просування, стимулювання, реклама). Також зараз з’явилося окреме значення «промо» – це оголошення, рекламний матеріал, рекламний ролик.

Перехід цього іноземного слова в російську мову продиктований великою любов’ю сучасної людини до всього західного і американського. Та й перші рекламні агенції, а значить і перша професійна реклама, з’явилася в Америці.
Звідси і яскраво виражені західні корені.

Всі слова, утворені за допомогою цієї псевдо-приставки (так як, взагалі кажучи, – це слово не є префіксом за правилами російської мови), також носять рекламний характер. І входять в сферу діяльності рекламних агентств повного циклу.

Спробуємо дати характеристику кожного з цих термінів і тим самим розвіяти міфи або сумніви з приводу їх точного значення у всіх «нерекламному» особистостей:

Промо-акція – це вид рекламної активності компанії. Таким шляхом покупці дізнаються про товар особисто, а не з ЗМІ. Це може бути семплінг – роздача рекламних зразків або дегустація, лістинг або HoReCa, вирішувати тільки вам.

Промо-одяг – це одяг з нанесеним на неї логотипом якогось бренду або компанії, яка використовується для проведення рекламних акцій. Різноманітність промо-одягу зараз дуже велике: від звичайних футболок і фартухів до елегантних суконь або стилізованих костюмів.

Промо-сайт – це одна або декілька web-сторінок, які створюються для просування товарів або послуг в Інтернеті. Це інтернет-проект, метою якого буде привернення уваги максимальної кількості людей. Промо-сайт яскраво розповість вам про переваги продукту і забезпечить сталий запам’ятовування у потенційних клієнтів.

Промо-сувеніри – це частина сувенірної продукції у вигляді недорогих дрібниць з нанесенням логотипу компанії: гуртки, ручки, календарі, блокноти – все залежить тільки від вашої фантазії. Зазвичай їх використовують для роздачі на промо-акціях і різних презентаціях або як корпоративні подарунки клієнтам.

Промо-ролики – це відео ролик, створений для того, щоб в графічній формі донести до цільової аудиторії основні якості і переваги товарів і послуг. Дуже вдалий і дієвий спосіб, тому як візуальне сприйняття найчастіше набагато ефективніше слухового. Підходить як для ТБ, так і для мережі Інтернет.

Промо-коди – це код (букви, цифри або ключове слово), який покупець вказує при покупці товару / послуги і отримує знижку. Також своєрідна форма промо-акції, спрямована на стимулювання продажів.

Промо-моделі – дівчата модельної зовнішності, які наймаються компанією для створення сприятливого іміджу. Зазвичай в обов’язки цих дівчат входить фотозйомка з відвідувачами, від них самих вимагається тільки доброзичливість і посмішка.

Очевидно, що загальним у всіх перерахованих слів є поняття «просування» та реклами. Але реклама в кожному окремому випадку буде, природно, особливого типу.

Сподіваємося, що стаття допомогла вам розібратися в нетрях рекламних термінів і краще зрозуміти значення кожного з цих нових або вже знайомих вам слів.