Проведення Маркетингових Досліджень

Суспільний розвиток в ділових колах зараз настільки далеко пішло вперед, що для досягнення успіху зовсім не достатньо простого везіння. Важливою складовою успіху є можливість легко і невимушено орієнтуватися в середовищі своїх потенційних споживачів і конкурентів, причому вміти гнучко адаптуватися до такої непостійної ринковій кон’юнктурі.

У таких складних умовах сучасного бізнесу для підняття по сходах благополуччя важливо серйозно брати до уваги маркетингові дослідження, які дозволяють набагато глибше пізнати свій сегмент діяльності. Під цими дослідженнями прийнято розуміти спосіб правильного виявлення тенденцій і станів певній галузі ринку з метою грамотно вивести всі існуючі позитиви і негативи діяльності конкретної компанії, щоб підказати шляхи удосконалення ефективності.

Будь-яка фірма, яка прийняла рішення розробити адекватну стратегію виживання і планомірного просування вгору, повинна враховувати багато взаємозалежні чинники – значимість пропонованого асортименту, існуючу конкурентне середовище, імідж і становище самої компанії, динаміку наявного попиту, а також географію поширення товару / послуги.

Для належного контролю необхідно отримати інформацію за такими напрямками:

– наскільки часто клієнт віддає перевагу саме конкретної компанії, коли на ринку існують і інші подібні пропозиції. І зворотне – наскільки часто клієнт вибирає конкурента, і чим він керується при прийнятті рішення;

– чи існує певний товар, який всіх більше користується попитом, а якою користується найменшим попитом – конкретна модель, фасон, фасовка, маркування, одиниця виміру і інші параметри. Бажано порівняння з конкурентами;

– чи є такі товари, які користуються популярністю у конкурентів, але відсутні в певній компанії;

– визначення географічного охоплення попиту на наявну продукцію;

– визначення частки товару / послуги у всьому існуючому асортименті аналогічних товарів / послуг в процентному співвідношенні. Для порівняння потрібно брати всі підприємства, компанії, виробництва, які пропонують або випускають аналогічні зразки, а також враховується регіон і місто;

І багато іншого. В залежності від того, наскільки одержувана інформація є точною, визначається максимально існуючий ризик для керівництва в момент прийняття будь-яких рішень щодо ефективного вдосконалення стратегії. Саме тому важлива систематична діяльність по збору, обробці та аналізу всіх ринкових даних, яка дає можливість професійним менеджерам приймати правильні рішення.

Подібні послуги надаються багатьма серйозними компаніями, що говорить про раціональність виділення частини бюджету на проведення маркетингових досліджень.

Оставить комментарий

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *