Для того, щоб прийняти рішення про дії на ринку, замовляються маркетингові дослідження.
Їх результати просто необхідні для підприємців і управлінського апарату.

Вихід на ринок будь-якого продукту вимагає інвестицій, нерідко значних. У підприємця або управлінця є припущення на основі інтуїції, що даний конкретний продукт буде користуватися попитом у споживача.

Таке інтуїтивне припущення, найчастіше, не може бути надійною основою для вкладення великих грошей. Ці гіпотези повинні бути підтверджені вивченням споживчого попиту на ринку, виміряні і викладені в цифрах, щоб значно зменшити ризик конкретного заходу.

Якщо замовити маркетингове дослідження, яке буде проведено на високому професійному рівні, ризик виведення на ринок продукту зменшується у багато разів.

Але підприємець завжди повинен пам’ятати, що маркетинг – це інформація, без якої обійтися, практично, неможливо, але тільки в “руках” умілих. Маркетинг складається з декількох етапів:

1.Сбор даних.

2.Уточняющій опитування.

3.Аналіз даних.

4 . Складання плану.

5.Виработка методології дослідження.

6.Составленіе звіту з описом мети дослідження, його завдань і методів, висновків і рекомендацій.

Весь цей процес займає багато часу і, часом, його результати виявляються марні. Але повністю даремними їх і в цьому випадку назвати не можна, так як підприємець може прийняти рішення про висунення продукту на ринок і на підставі попередніх висновків дослідження з урахуванням свого досвіду.

У деяких фірмах, особливо великих, є відділи маркетингу. Але, враховуючи психологічний фактор, висновки їх іноді бувають не зовсім об’єктивні.

З цієї причини, особливо при планованих значних інвестицій, рекомендується звертатися в незалежні маркетингові компанії.

Щоб замовити маркетингове дослідження ринку , достатньо всього лише вибрати одну з компаній, що спеціалізуються на питаннях корпоративного розвитку і зв’язатися з їх спеціалістами, які завжди готові обговорити всі питання, що цікавлять вас деталі. Трапляється, що вони вже проводили схожі маркетингові дослідження і можуть запропонувати Вам готові матеріали. Якщо у них немає таких даних, вони підготують Вам комерційні пропозиції по проведенню нового маркетингового дослідження по Вашому запит.

Більшість консалтингових компаній займаються маркетинговими дослідженнями конкурентів, споживачів, галузевих ринків, постачальників, товарів і послуг, включаючи цінові моніторинги , програм просування.

Існує кілька типів маркетингових досліджень:

– “розвідувальні” – це маркетингові дослідження, які проводять до того, як ухвалено рішення або проведено певну дію. До методів проведення розвідувальних маркетингових досліджень можна віднести проведення аналізу вторинних даних, аналізу конкретних ситуацій, вивчення колишнього досвіду і роботу фокус-груп, бенчмаркінг;

– “описові” – це дослідження, в рамках яких фахівці відповідають на питання : Хто? Що? Коли? Яким чином? Де? Велика їх частина виходить за допомогою проведення кабінетного маркетингового дослідження, проведення фокус-груп, опитувань, хол-тестів. Однак на питання Чому? таке дослідження дасть потрібної відповіді (наприклад, чому зросли обсяги продажів після впровадження програм лояльності?);

– “казуальні” – це дослідження, які являють собою проведення аналізу причинно-наслідкових зв’язків і визначення дій і рішень , що призвели до поточними результатами.