Маркетинг в туризмі

Під туристичною діяльністю розуміється не тільки організація поїздок по всьому світу, але й гостинна зустріч клієнта, і забезпечення абсолютного комфорту. Маркетинг в туризмі передбачає таку організацію бізнесу, яка буде максимально задовольняти всі забаганки споживачів, але в той же час безперервно нарощувати капітал компанії.

Саме тому не варто розуміти маркетинг як систему заходів, неправлених на просування власного продукту на ринку послуг. У ньому укладений більш глибокий зміст, так як для ефективної діяльності потрібно вивчити рівень попиту і пропозицій, врахувати всі вимоги клієнтів і їх бажання, а потім реалізовувати їх з найменшими витратами. При простому просуванні товару на ринку фірма як би змушує населення купувати те, що виробляється. А ретельне дослідження ринку туристичних послуг дозволить, навпаки, пропонувати ті послуги, які хотів би придбати клієнт. Останній підхід до здійснення маркетингової діяльності вважається більш ефективним і клієнтоорієнтованим. Він забезпечує значне збільшення попиту і підвищує престиж компанії.

Якісний маркетинг в туризмі передбачає визначення головних цілей, яких слід досягти найближчим часом, з орієнтуванням на довгострокову перспективу. Чітке позначення цілей і завдань допомагає скласти план конкретних заходів для їх досягнення. Наприклад, одним з найважливіших завдань є задоволення бажань споживачів. Для виявлення певного кола потреб необхідно виділити конкретний сегмент користувачів ринку даних послуг і орієнтуватися на їх запити. Мистецтво моніторингу такого ринку полягає у виявленні не тільки явних, але і прихованих бажань цільової аудиторії (не будемо забувати про те, що часто люди не можуть чітко сформулювати свої бажання або зовсім не знають, чого хочуть).

Ну і звичайно, туристичний маркетинг не може обійтися без хорошої рекламної кампанії. Вона необхідна для того, щоб споживачі негайно дізнавалися про нові пропозиції та акції, а також для залучення ще більшої кількості клієнтів. Існує безліч способів здійснення рекламної діяльності, наприклад, розміщення найбільш вигідних пропозицій на сайті вашої компанії і сайтах партнерів, не варто забувати і про засоби телекомунікацій та розсилці повідомлень на мобільні телефони зацікавлених клієнтів. Найбільш ефективним вважається комплексне використання всіх цих методів.

На сучасному ринку послуг є досить велика кількість великих і розвинених компаній, що займаються туристичною діяльністю.
Тому вивчення кон’юнктури ринку дозволить повною мірою зрозуміти масштаби конкурентної боротьби і виявити слабкі місця фірм-суперників. Конкуренція вважається позитивним фактором, так як сприяє не тільки вдосконаленню послуг різних організацій, але й розвитку економіки в цілому. Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок, що маркетинг в туризмі включає в себе безліч аспектів і потребує детального дослідження кожного з них. Простіше кажучи, керівник і персонал компанії повинні докласти максимум зусиль, для того щоб задоволення бажань цільової аудиторії приносило високий і стабільний дохід.

Умовно виділяють три головні функції, які повинен виконувати маркетинг в туризмі. По-перше, це налагодження контакту з споживчої групою, щоб встановити довірчі відносини з клієнтом. Тоді компанії буде набагато легше реалізувати продукт, а в нашому випадку буде легше зацікавити споживача. По-друге – безперервний розвиток і вдосконалення власної діяльності, що дозволить постійно дивувати і переконувати клієнта в першокласних послуг конкретної фірми. І по-третє – чіткий контроль, який дозволяє відстежувати, наскільки ефективною виявилася та чи інша послуга.

Оставить комментарий

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *