Успіх підприємства безпосередньо залежить від чіткої відповідності виробленої продукції потребам покупців.

Як правило, для цього використовується проведення маркетингового дослідження споживачів, що грає на сьогоднішній день дуже важливу роль для необхідного цілеспрямованого розвитку будь-якого підприємства чи компанії.

Проведення досліджень дозволить зайняти найбільш вигідну позицію на конкурентному ринку, звести до нуля відсоток ризику знайти нові ніші для розвитку свого бізнесу.

Необхідні маркетингові дослідження ще й для одержання максимально точної і актуальної інформації по ринку, уточнення наскільки затребувана та чи ця продукція, що і допомагає у визначенні основних споживчих вимог.

Для проведення маркетингових досліджень існують спеціальні маркетингові компанії. Від рівня компанії, що проводить маркетингове дослідження, залежить якість і достовірність отриманої інформації, провідна роль відведена і методикам, які задіяні в ході вирішення тієї чи іншої поставленої задачі. Також важливу роль відіграють і фахівці, які задіяні в компанії, що проводить дослідження. Компанія B2B Airwaves проводить різного роду маркетингові дослідження, вона володіє внутрішнім штатом кваліфікованих фахівців, які постійно підвищують свій професійний рівень. Для консалтингової компанії B2B Airwaves проведення маркетингового дослідження споживача – звичайна справа. Вона займається проведенням досліджень усіх типів: описових, розвідувальних, казуальних.

Комплексний підхід сприяє отриманню більш точного результату, іншими словами кращий варіант – це використовувати обидва види досліджень.

Але все-таки, основним способом отримання інформації для прийняття яких-небудь конкретних рішень вважаються кількісні маркетингові дослідження. Так як саме вони дозволяють розрахувати необхідний обсяг продукції для випуску, а також сформувати найбільш привабливу на неї ціну і збільшити рентабельність.

Кількісні маркетингові дослідження – це результат опитування певного числа респондентів. До найбільш популярних кількісним методам збору інформації відносяться такі як, особисті інтерв’ю із споживачами телефонні опитування, а також імітація процесу покупки або послуга «таємний покупець».

Щоб досягти успіху, важливо надати споживачеві повну свободу вибору поряд з реальною вигодою. Тільки розумінням поведінки споживача, пристосуванням пропозицій до запитів споживача можна добитися ефективної практичної реалізації маркетингової концепції.