Хто такий супервайзер? Це керівник середньої ланки, має в підпорядкуванні від двох до двадцяти чоловік. Супервайзером може стати будь-який представник середнього управлінського персоналу, але перевага віддається кандидатам, з вищою або спеціальною та соціологічним освітою.

Знання соціології необхідні йому для того, щоб зуміти знайти контакт з будь-яким працівником, показати свої якості наставника, лідера , щоб невеликий колектив знав план дій у конкретній ситуації. Тому супервайзер повинен володіти всіма навичками і вміннями, якими володіють підлеглі, щоб навчити новачків і показати, як треба виконувати ту чи іншу дію. Також цей фахівець може тестувати працівників і видавати письмовий звіт про перспективи і кваліфікації конкретного співробітника.

Хто такий супервайзер? На російський лад це «бригадир», що виконує розстановку працівників, розподіл робіт, початкове навчання і оцінку кваліфікації.

Хто такий супервайзер? Це співробітник, який виконує безліч функцій. Посадова інструкція супервайзера:

1. Доведення до працівників поставлених перед ними завдань, перевірка їх готовності до вирішення різних питань, розподіл ділянок діяльності.

2. Коригування зайнятості персоналу, призначення співробітників на виконання певних завдань.

3. Організація взаємозамінності працівників.

4. Визначення черговості та пріоритетів виконання поставлених завдань.

5. Забезпечення контролю і постійний контроль дотримання графіка робіт персоналом, його розстановка згідно зі штатним розкладом.

6. Перевірка забезпеченості працівників матеріально-технічними та іншими необхідними ресурсами.

7. Вжиття заходів щодо ліквідації, а також запобіганню конфліктів в колективі.

8. Оцінка рівня якості роботи кожного співробітника, раціональне використання робочого часу. Супервайзер промоутерів, наприклад, може без попередження приїхати на місце, де останні роздають листівки, з метою перевірки їх присутності, а також для оцінки їх поведінки і взаємодії з людьми.

9. Оцінка врівноваженості і лояльності співробітників, визначення ступеня довіри до них.

10. Присутність при контакті працівників з клієнтами, спостереження за робочим поведінкою колег, усунення помилок і рекомендації по цьому процесу.

11. Роздавання вказівок співробітникам відповідно до їх темпераментом.

12. Перевірка робочих навичок персоналу.

13. Вживання заходів по заміщенню співробітників у випадках, які можуть спричинити за собою погані наслідки для фірми, контроль над явкою на роботу в адекватному стані.

14. Визначення способів і можливостей застосування системи заохочень і стягнень.

15. Розмова зі співробітниками, з’ясування причин неповноцінної роботи і спільний підбір варіантів відповіді на ці питання.

16.Організація персонального наставництва та навчальних курсів для відстаючих працівників у разі, якщо вони не можуть самі впоратися з поставленими завданнями. При негативних підсумках навчання напрямок на звільнення за невідповідність займаній посаді.

17. Визначення критеріїв вимог кандидатів і участь у їх відборі.

18. Дача інформції про компанію знову прийнятим працівникам, це обов’язково потрібно для адаптації людини в колективі. Супервайзер знайомить з умовами та основними принципами роботи підприємства.

19. Підготовка звітів про готовність конкретних працівників до виконання певних завдань, а також про підсумки роботи співробітників.

21. Підготовка звітів про якість робіт, виконаних підпорядкованими, про виконання поставлених завдань, і про причини, які призвели до зриву виконання планів.

22. У потрібних випадках виконання обов’язків окремих співробітників.

Тепер ви дізналися, хто такий супервайзер.