Останнім часом все частіше і частіше погляди шукачів роботи звертаються у віртуальний простір – Інтернет. Пройшли часи, коли всі вважали, що в Мережі один лише обман і це здорово. Тому що цей простір може приносити нам певний дохід.

Всі напевно знають соціальні мережі «Facebook», «Однокласники» і «Вконтакте». Вони дуже популярні і число їх користувачів обчислюється мільйонами. А що, якщо дерзнути і спробувати створити свою власну, аналогічну даними?

Створення соціальної мережі – справа непроста, вимагає креативу, коштів і часу. Напевно, головне в цьому – фантазія. Адже, здається, вже всі ідеї втілені в життя і доведені до досконалості. Однак знаходяться люди, яких це не лякає, і вони створюють щось нове і оригінальне.

Отже, соціальна мережа – це те місце, де група людей може обмінюватися миттєвими повідомленнями, різними файлами, фото, музикою та іншою інформацією . Часто в такі спільноти об’єднуються люди, що споживають якісь однакові товари, що користуються аналогічними послугами, що мають спільні інтереси і так далі. У таких групах учасники обмінюються корисним досвідом, розширюють своє коло спілкування і дізнаються багато нового про цікавлять їх предметах.

Великою популярністю користуються спільноти, спрямовані на створення стійких зв’язків між потенційним покупцем і продавцем або виробником якихось послуг. Наприклад, це може бути група, де об’єднані люди, які скоро вступають у шлюб – а розробка соціальної мережі в даному випадку грунтується на якомусь магазині весільних суконь або на компанії, що займається організацією урочистостей. Виграють від спілкування в такій групі все – майбутні молодята та їхні друзі мають цінної інформацією, а для підприємця забезпечений потік клієнтів.

опрацьовується створення соціальної мережі програмісти – на різних форумах багато оголошень про створення різного роду проектів. Ціни на подібні послуги можуть бути найрізноманітніші – аж до безкоштовної розробки, якщо у вас є якась інноваційна думка. Такі угоди зазвичай відбуваються на інших умовах – отримання певного відсотка з прибутку сайту, наприклад.

Стандартна соціальна мережа включає в себе реєстрацію профільних анкет, які заповнюють учасники, через електронну адресу, стрічки новин, активності друзів, нагадувань , подій та іншого. Ви, як власник мережі, можете моделювати свій сайт самостійно – тільки ви визначаєте, як показувати друзів, які новини ставити на перший план, навіть пункти в анкеті вибираєте теж ви – якщо поставите умова обов’язкового заповнення будь-якого пункту, учасники просто не зможуть це поле не заповнити.

Як зробити соціальну мережу робочої, питання не з легких. Адже більшість людей віддали свої переваги вже існуючих спільнот і їх треба просто переманювати. Створення соціальної мережі закінчено – настає наступний етап, не менш заморочливий – просування. Для цього необхідна грамотна маркетинг-стратегія, а саме – грамотний маркетолог. Також потрібна людина, що займається адміністірованіем сайту – він буде стежити за поточними подіями, блокувати спам та стежити за виконанням правил спільноти. Краще всього, якщо ця людина буде знайомий зі спеціальними програмами, що дозволяють спостерігати за роботою Мережі онлайн.

Створення соціальної мережі на увазі наявність команди фахівців або можливість її створити. Сайту потрібно буде постійне технічне обслуговування, просування в пошукових системах і, крім цього, постійна робота над оновленнями по поліпшенню мережі.

Практично всі великі мережі починали свою роботу з вузького кола знайомих, які, в свою чергу, передавали інформацію про нове місце спілкування іншим – така реклама часом ефективніше проплаченої на інформаційних просторах.