Рекламні банери є досить ефективним і перевіреним часом способом прорекламувати ресурс в Інтернеті.
рекламних банерів, якщо вони наділені яскравістю, у всіх сенсах цього слова, і характеризуються наявністю відмінностей від інших, притаманна здатність швидко привернути увагу, донести потрібну інформацію і надовго запам’ятовуватися. Звичайно ж, такі твори веб-дизайнерів повинні нести в собі відповідні слогани для реклами. При цьому не слід забувати, що, тільки в тому випадку, коли якщо описуваний компонент веб-ресурсу виконаний грамотно і якісно, він не буде настирливим і дратівливим відвідувачів сайту фактором і у користувача ніколи не виникне бажання дізнатися, як прибрати рекламний банер.

Банери, які прикрашають грамотні слогани для реклами, покликані виконувати наступні завдання:

– залучати до ресурсу унікальних відвідувачів, а значить потенційних покупців;
– формувати позитивний образ, що запам’ятовується компанії або продукту, який формують в основному слогани для реклами, а також виділяти продукт, послугу, компанію серед конкурентів;
– сприяти просуванню бренду і його впізнанності;
– зміцнювати імідж компанії.

Критерії успішності рекламного банера:

Успішне виконання поставлених завдань здійснюється рекламним банером тільки в тому випадку, якщо він відповідає певним критеріям, які висуваються сучасним ринком реклами в Глобальній мережі:

1. Банер повинен бути унікальним і привабливим. Результати досліджень, проведених фахівцями, говорять про те, що у банера є всього декілька секунд (а іноді й менше), щоб користувач звернув на нього увагу. У тому випадку, коли при побіжному погляді на банер, погляд відвідувача не вловить на ньому відповідь на питання, що привів його на ресурс (ось чому так важливі слогани для реклами), то перегляд банера більш уважно вже здійснюватися не буде.
< br /> 2. Слогани для реклами повинні володіти простотою і ясністю, інакше вони не привернуть уваги. Рекламний банер тим більш ефективний, ніж він мінімалістичним і простіше. Відвідувачу не повинно бути необхідно думати про те, як взаємодіяти з компонентом для реклами.

3. Банер повинен відповідати обіцянкам, які були заявлені написом, і ресурсу, на який він веде. Тільки таким чином досяжна безперервність комунікативної ланцюга.

4. Інтерактивність. Банери з анімацією, створені за допомогою технології Flash, характеризуються більшою динамічністю, яскравістю і барвистістю. Все це, а також технологічні особливості дає користувачеві можливість не тільки споглядати, але взаємодіяти з банером.

5. Всі банери, які претендують на ефективність, повинні бути правильно розміщені і просуватися правильним чином. Від вибору рекламних майданчиків і тематичних ресурсів зі схожою тематикою, сайтів з високим рівнем відвідуваності для залучення якомога більшої кількості відвідувачів, залежить дуже багато.

6. Відповідність оформлення рекламного банера корпоративній стилістиці рекламованої компанії (тобто банеру повинні бути притаманні елементи фірмового стилю). У цьому випадку баннер здатний стати фактором, додатково підтримуючим іміджеву складову рекламної кампанії.

7. Відповідність правилу «останнього фрейма». Більшість експертів подібні на думці, що найбільшою ефективністю користуються слогани для реклами, розміщені на «останньому фреймі» (кадрі) банера. Тут повинні міститися чіткі заклики, здатні спонукати користувача до дії. Не варто забувати, що дотримання збалансованості в даному аспекті – надзвичайно важливий момент.

Для створення рекламного банера, відповідного всім перерахованим вище критеріями, кращим рішенням буде залучення досвідчених фахівців. Тоді, найвірогідніше, вартість рекламного банера з лишком окупитися результатами, тобто збільшенням рівня відвідуваності Інтернет-ресурсу.