Skoda Octavia A5 – п’ятимісний хетчбек С-класу, поточне покоління якого випускається з 2004 року; в 2009 році був проведений невеликий рестайлінг. Виробляється автомобіль на єдиній для класу С платформі VAG , на якій випускаються SEAT Leon , Golf , Golf + та інші моделі . Skoda Octavia A5 випускається в кузові універсал під назвою Skoda Octavia A5 Combi . У 2007 році з’явився позашляховий варіант моделі – повнопривідний універсал Skoda Octavia Scout зі збільшеним дорожнім просвітом. Книга по ремонту та обслуговуванню Skoda Octavia A5 пропонує схеми з докладним опис з усунення несправностей, що виникли в ході експлуатації авто.
Лінійка двигунів, доступна для наших співвітчизників, складається з трьох бензинових і двох дизельних моторів . Бензинові агрегати 1,6 MPi і 1,8 TSI (турбований) доступні під замовлення в комплектаціях Ambiente та Elegance . Для комплектацій з цими ж назвами доступні і два дизелі – 1,9 TDI і 2,0 TDI. Дволітровий турбований двигун 2,0 TFSI пропонується лише для спортивної версії Skoda Octavia RS . В керівництво по ремонту Skoda Octavia A5 викладені відомості по діагностиці і ремонту різних систем авто

Для всіх двигунів і комплектацій доступна п’ятиступінчаста механічна коробка передач. Автомобіль з двигуном 1,6 MPi може бути укомплектований шестиступінчастою автоматичною КПП, а 1,8 TSI – семиступінчастою DSG. Силовий агрегат 1,9 TDI може працювати тільки з механікою, а 2.0 TDI – з механікою або автоматом. Спортивна версія – тільки з механікою.
Дизайн Skoda Octavia A5 витриманий у фірмовому стилі, який можна простежити у всіх моделях Skoda. Авто не викликає ажіотажу або особливого інтересу перехожих, однак досить спокійний дизайн не дратує.
Він не вийде з моди і через пару років.
Усередині авто все так само пізнавано і стандартно. Розміри салону більше не будуть викликати скарг на тісноту і нестачу місця. Ергономіка стала набагато краще. Монохромна приладова панель, заводська магнітола, бортовий комп’ютер добре читаються і не відволікають від керування. Тканина оббивки сидінь хорошої якості, до того ж уже в базовій комплектації сидіння мають непоганою бічною підтримкою. Радує і наявність достатньої кількості кишеньок і боксів для всяких дрібниць.
В русі відзначаються чіткі ходи важеля коробки передач, яка легко, без ривків перемикається як нагору, так і вниз. Підвіска в авто збита, що дозволяє без остраху увійти у віраж. Однак Octavia A5 не вистачає шумоізоляції.
Бічні дзеркала дозволяють впевнено перебудовуватися на ходу, огляд внутрішньосалонового дзеркала стандартний. Багатьом може здатися, що двигун слабенький, проте він дозволяє впевнено тримати авто в потоці, без постійного перемикання передач. До того ж мотор вельми економічний – 8,4 літра на 100 км в місті. Гальма дають можливість чітко дозувати ступінь уповільнення і забезпечують хорошу гальмівну динаміку.
Вразив немаленький багажник об’ємом 560 літрів, який здається ще більше завдяки великому навантажувального прорізу.
Skoda Octavia A5 – це динаміка , сила і енергія, гармонійний синтез функціональності і краси.