Lifan 320 доступний широким масам з 2008 року, коли почалися його продажі в Китаї. Трохи пізніше, в 2009 році, автомобіль дістався до нас і до інших країн, в яких він іменується як Lifan 320 . Керівництво по ремонту та експлуатації Lifan 320 згодиться як не можна до речі, оскільки сервіс цього авто поки ще не розвинений, тому дане керівництво допоможе вам розібратися з якими неполадками самостійно.

Інструкція по ремонту Lifan Smily містить керівництво по догляду і щоденного обслуговування авто, рекомендації щодо збереження автомобіля в зимовий період. У видання включені корисні поради та всебічна допомога при виконанні регламентного ТО.

У виробництві знаходяться дві модифікації Lifan Smily . У більш укомплектованої версії є кондиціонер, сигналізація з центральним замком, парктронік, литі диски, електросклопідйомники і ABS.

За агрегатної комплектації Lifan Smily відповідає європейським машинам кінця 80-х років. Перш за все, звертає на себе увагу компоновка по типу Mini, яка колись була революційною в плані використання внутрішнього простору. Конструктори Lifan вміло скористалися напрацюваннями попередників: посадка близька до вертикальної, з пристойним запасом місця над головою, колеса максимально розставлені, що дозволяє при малій довжині забезпечити відносно довгу базу з комфортом і плавністю ходу. Саме про таких машинах, як Lifan Smily , кажуть: «Всередині більше, ніж зовні».

Мотор Lifan Smily досить форсований – з 1,3 літра отримуємо 89 л. с. Таку потужність багато в чому забезпечує двухвальная шестнадцатиклапанного головка. Така конструкція змусила інженерів розташувати свічки глибоко в колодязях, так що міняти їх буде дуже непросто.
Крутний момент в 115 Н · м, заявлений в діапазоні до 4500 об / хв, – реальність. А ось що схоже на вигадку, так це дані по витраті бензину, середнє значення дорівнює 6,3 літра на 100 км. На практиці при активній їзді з включеним кондиціонером виходить близько 8,7 літрів на сотню.

У салоні присутній неприємний хімічний запах, та й пластик, прикручений нескритимі саморізами і гвинтами, жестковат. З естетичної точки зору – некрасиво, а от з практичної – вельми зручно. Гвинтові кріплення більш довговічні й міцні, тому розхитався пластик скрипом і похрускування докучати не буде. За винятком накладки на передню панель, все виконано в світло-кремових тонах, і навіть настінний килим, що абсолютно недоречно з боку практичності.

Крісла обшиті візуально нетривкою тканиною, однак сама посадка непогана, враховуючи відсутність регулювань рульової колонки . Немає упору під ліву ногу, хоча сам майданчик на арці дозволяє розмістити такий упор. На задньому сидінні передбачено три повноцінних ременя безпеки, а ось підголівників два. Воно й зрозуміло, адже навіть двоє дорослих насилу вміщаються ззаду.

Інтер’єр оформлений своєрідно. Приладова панель має вигадливий дизайн і при цьому є функціональною. Незвично розподіляти увагу між цифровим спідометром і стрілочним тахометром, хоча свідчення прочитуються відмінно. Відсутність цифрових шкал на індикаторах запасу палива і температури теж зручно. Але жахлива синя підсвітка псує враження про приладової панелі. Аудіосистема хоч і без програвача дисків, зате з роз’ємом USB і виходом 3,5 мм AUX. А ось управляти музикою не дуже зручно, кнопки пресетів розташовані не по колу, а по лінієчці, до того ж регулятор гучності розмістили так, що для її регулювання потрібно сильно відволікатися від дороги.

Їздить Lifan Smily вельми цікаво. Педалі мають практично нульовий інформативністю і дуже великим ходом. Зворотній зв’язок по керму трохи краще, проте він порожненький, оскільки продуктивність гідропідсилювача надлишкова. Це все несильно заважає утримувати траєкторію – автомобіль чітко слідує вказівкам водія.

Нелінійність моментної характеристики мотора і економічний підбір передавальних відносин КПП роблять динаміку «рваною». Оптимальне положення стрілки тахометра в зоні 4000-4500 об / хв, хоча двигун розкручується і до 6000 оборотів. Час розгону на кожній передачі сильно відрізняється. Перші дві – короткі, наступні три – занадто довгі.

Важіль перемикання передач – майже ідеальний механізм. Вузол змодельований і сконструйований настільки якісно, що легко справляється навіть з жорсткими перемиканнями. Чіткість включень відмінна, ходи маленькі.

Зірвати Lifan Smily в знос – справа не з легких, автомобіль пручається, вибираючи податливість підвіски і кренившись. У разі попадання в занесення машина залишається добре контрольованої з хорошою реакцією на кермі. До заметів авто в принципі не схильне.

На межі швидкості автомобіль точний і надійний, частково від того, що межа не так уже й далекий – трохи більше 150 км / ч. Динамічний коридор мінімальний, ніякої напруги, нерівності підвіска добре відпрацьовує.

Шасі авто дуже приємне, «лежачих поліцейських» і ями можна долати на досить високій швидкості без збитку для пасажирів, вібрацій теж практично немає. Однак шум, який після 100 км / год перетворюється у виття, дуже заважає.

Lifan Smily має як недоліки, так і переваги, до числа яких можна віднести активне переміщення і в місті , і на трасі.