У 2011 році було представлено сьоме покоління автомобіля Toyota Camry . У цьому поколінні Toyota Camry залишилася вірна своїй ідеології – максимум авто за прийнятні гроші. Завдяки тому, що автомобіль збирається з Росії, у нього є всі шанси стати бестселером. Керівництво по ремонту автомобіля Toyota Camry з 2011 року допоможе розібратися з несправностями в будь-якому вузлі, які можуть виникнути при експлуатації машини. Інструкція з обслуговування автомобіля Toytoa Camry 2011 містить безліч інформації, яка не буде зайвою для власників цього автомобіля.
При розробці Toyota Camry конструктори орієнтувалися на думки покупців з різних країн світу, проте з перевагою перемогла думка американців: широкі крісла за відсутності бічної підтримки, м’яка підвіска, скромна обробка, атмосферні двигуни та гучні назви комплектацій – «Преміум», «Престиж Плюс» і «Люкс».
Як опція для седана доступний трьохзонний клімат-контроль і аудіосистема з десятьма динаміками. Toyota Camry більше не випускатимуть з механічною коробкою передач. На сьоме покоління автомобіля встановлюють виключно «автомат». Вже в базовій комплектації машина обладнана системою ABS і системою стабілізації з функцією Brake Assist .
Що стосується різних технологічних нововведень типу автопарковщіка або системи контролю за дорожньою розміткою у сьомий Camry немає. Позначається вплив Заходу, для якого ціна автомобіля важливіше будь-яких технологій.
Зовнішній вигляд нового покоління був повністю оновлений. Передня частина стала більш агресивною за грат радіатора з п’ятьма горизонтальними планками, задні ліхтарі стали ширше. При цьому автомобіль побудований на тій же платформі, так що колісна база Camry не змінилася – 2775 мм, а ось ширина зросла на 5 мм. Маса машини знизилася на 60-70 кг залежно від комплектації.
І хоча колісна база залишилася колишньою, інженерам вдалося викроїти додатковий простір в салоні. Трохи вперед був переміщений педальний вузол, розширено діапазон регулювань крісел і керма, простір для ніг задніх пасажирів збільшилася на 15 мм завдяки більш тонким спинкам передніх сидінь. Додаткові 8 мм над головою отримали за рахунок зміни форми оббивки стелі.
Створюється враження, що Camry створена виключно для сидячих позаду. Спинки задніх крісел отримали електрорегулювання по куту нахилу, а на центральному підлокітнику з’явилася панель з кнопками управління кліматом, шторками на вікнах і аудіосистемою. Спокійною і розслаблюючій атмосфері сприяє поліпшена шумоізоляція і плавність ходу автомобіля.
І хоча підвіска стала жорсткішою через змінені налаштувань амортизаторів і нових сайлент-блоків, все одно вона чітко відпрацьовує нерівності, рятуючи пасажирів від неприємних відчуттів.
Toyota Camry отримала новий чотирициліндровий двигун робочим об’ємом 2,5 літра і потужністю 181 к.с., який працює в парі з новою шестиступінчастою автоматичною трансмісією Aisin . З цим силовим агрегатом автомобіль розганяється до 100 км / год за 9 секунд, а з мотором V6, потужністю 277 к.с. – За 7,1 секунди.
Дует з нового мотора і АКПП працює більш злагоджено, ніж з V6 – передачі перемикаються з відчутною затримкою. Зате у машини з більш потужним агрегатом інші настройки, тому і зв’язок з дорогою більш чітка.
Що стосується управління, то все як і раніше – автомобіль практично не управляється. І це з урахуванням того, що був замінений гідравлічний підсилювач керма електричним. Оборотів стало менше – 3,1 проти 3,8 у попереднього покоління. Однак на шосе – постійне підрулення, а у віражах – пошук траєкторії. Втім, це й не дивно, автомобіль залишився строгим і консервативним.
Toyota Camry сьомого покоління – це звична Camry , яка оновила зовнішності, але залишилася вірна традиціям.